عناوین کسب و کار << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
عدم استخدام نیروهای مناسب یکی از دغدغههای همیشگی سازمانها بوده است. سازمانها گاه روشهای موثری را برای شناسایی و جذب نیروهای جدید در ...
منبع: یو سی
تاریخ: 1402/3/1
بازاریابی چریکی یک استراتژی تبلیغاتی نامتعارف است که سعی میکند با حداقل هزینه مالی، بیشترین بازخورد را داشته باشد. اما چقدر کم هزینه؟ خب، ...
منبع: یو سی
تاریخ: 1402/2/26
قیمت اطلاعات متفاوتی را در ارتباط با محصول به مصرفکنندگان منتقل میکند. بررسیهای گذشته در این ارتباط عمدتاً به تاثیر قیمت بر تلقی و انتظارات ...
منبع: یو سی
تاریخ: 1402/2/25
برای استراتژی کسب و کار لازم است اقداماتی بیش از برنامه ریزی انجام داد. هنری مینتزبرگ (Henry Mintzberg)، صاحبنظر استراتژی، چهار عنصر دیگر را نیز برای ...
منبع: یو سی
تاریخ: 1402/1/9
زمانی که در خیابان قدم می زنید، در حال رعایت کردن یکسری قوانین و مقررات می باشید. ساده ترین آنها عبور از خط عابر پیاده یا چراغ های سه رنگ راهنمایی ...
منبع: یو سی
تاریخ: 1401/12/16
فروشنده به کسی میگویند که در ازای پرداختی، کالا یا خدماتی را به مشتری ارائه میدهد. فروشنده میتواند یک فرد، شرکت یا هر نهاد دیگری باشد. ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/12/9
جذب مشتری هدف مهم هر کسبوکاری است. برای اینکار باید هوشمندانه عمل کرد و روشهای قدیمی را با روشهای جدید پیوند زد و بهسرعت بهترین ایدهها ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/12/2
اصطلاحات و مفاهیم فروش بخشی جدانشدنی از کار فروشندههای حرفهای است. نقطه تماس، قیف بازاریابی، سرنخ واجد شرایط فروش و... برخی از آنهاست.
نوشته ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/11/26
اصول فروش موفق از مهمترین درسنامههایی است که در آموزش فروش و فروشندگی باید بیاموزید. فروشندگی یک هنر است و هیچ هنری ذاتی نیست، حتی جناب ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/11/24
متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روشها برای وفادار ساختن مشتریهای برندتان تشکر و قدرانی از آنها بابت خرید و حمایتهایشان است. بد نیست ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/11/17
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>