عناوین کسب و کار << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقراری یک مکالمه بازاریابی را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند. راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/11/10
تحول فردی، فرآیندی پویا و منحصر به فرد برای گسترش آگاهی است که به موجب آن افراد به طور انتقادی از دیدگاههای قدیمی و جدید خود آگاه میشوند ...
منبع: مدیران ایران
تاریخ: 1401/11/9
روانشناسی فروش میتواند به کسبوکارها کمک کند وفاداری به برند را افزایش دهند، استراتژیهای فروش را بهبود بخشند و درآمدشان را بالا ببرند. ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/11/4
مهارت فروشندگی و جذب مشتری را تنها کسانی کسب میکنند که بتوانند قدمبهقدم اصول آموزش فروش را رعایت کنند. فرقی نمیکند که در چه مقطعی از ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/10/29
نگرش فروش دُرُست برای موفقیت در فروش لازم است. دقیقا مثل هر شغل دیگری، اگه با چارچوب ذهنی اشتباه وارد آن شوید، به نتایجی که میخواهید هیچ ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/10/26
موفقیت یک ایده اقتصادی در گرو داشتن یک چشم انداز، آزادسازی انرژی خودتان و تعیین نیاز بازار است. این سه گام باید به عنوان عوامل اصلی اقدام به ...
منبع: یو سی
تاریخ: 1401/10/24
هنوز هم بسیاری از نمایندگان فروش، برقرای یک مکالمه فروش را کاری سخت و طاقتفرسا میدانند؛ راستش را بخواهید حق هم دارند! تبدیل کاربران به ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/10/22
آموزش فروش لازمه ورود به دنیای فروشندگی به شکل حرفهای است. بدون آموزش شاید بتوانید وارد دنیای فروش شوید اما انتظار زیادی درباره نتیجه کارتان ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/10/19
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های ...
منبع: مدیران ایران
تاریخ: 1401/10/16
شنیدهاید که میگویند فروشنده خوب کسی است که به اسکیمو یخچال بفروشد؟ البته این یک ضرب المثل است و منظور از آن این است که فروشنده حرفه ای باید ...
منبع: آکادمی فروش
تاریخ: 1401/10/15
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>