زندگی سلام
کسب درآمد از همستر کامبت {0 تا 100} + ویدیو
کسب درآمد از همستر کامبت {0 تا 100} + ویدیو
همستر کامبت امروزه به پدیده نوظهور بازی های تلگرامی تبدیل شده و هر روز بر تعداد بازیکنان میلیونی آن افزوده می شود. در این مقاله با صفر تا 100 ...

همستر کامبت امروزه به پدیده نوظهور بازی های تلگرامی تبدیل شده و هر روز بر تعداد بازیکنان میلیونی آن افزوده می شود. در این مقاله با صفر تا 100 بازی و شیوه های کسب درآمد از همستر کامبت و ترفندهای آن آشنا می شوید.

 

 

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت (Hamster Combat) بازی جذاب و خلاقانه ای است که برای تلگرام طراحی شده و در مدت کوتاهی میلیون ها کاربر را جذب خود کرده است. در این بازی فوق‌العاده، که در رده بازی های Tap to Earn یا اسختراج با کلیک قرار دارد شما به عنوان بازیکن، با لمس و ضربه زدن به همسترهای روی صفحه، سکه‌های مجازی را جمع‌آوری می‌کنید.

در این بازی شما به عنوان مدیرعامل یک صرافی باید سرمایه اولیه لازم برای راه اندازی را با جمع آوری سکه های همستر کوین فراهم کنید و در ادامه بازی با تصمیم های هوشمندانه از بازاریابی و روابط عمومی گرفته تا تیم توسعه و انطباق با قوانین زمینه را برای رشد و توسعه صرافی فراهم کنید. و هر قدمی که شما در راه توسعه صرافی تان بر می دارید، درآمد روزانه شما افزایش پیدا می کند و در نهایت می توانید این درآمد را به صورت توکن همستر کامبت دریافت کنید.

بازی جذاب همستر، علاوه بر سرگرمی، و افزایش مهارت‌های مدیریتی در بازیکنان، امکان یادگیری و کسب دانش و تجربه بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال را نیز افزایش می‌دهد.

 

ارتباط بازی همستر کامبت با بازار رمز ارزها

ارزهای دیجیتال یا همان ارزهای رمزنگاری شده، ارزهایی هستند که بر اساس فناوری بلاک‌چین ایجاد می‌شوند. این ارزها به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراکز مالی یا دولتی صادر می‌شوند. بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، بایننس کوین، سولانا، لایت‌کوین، کاردانو، تتر و... از معروف‌ترین رمز ارزها می باشند. ارزهای دیجیتال برای انتقال و ذخیره ثروت و دارایی به صورت آنلاین استفاده می‌شوند و بر اساس فناوری بلاک‌چین امنیت و شفافیت بالایی دارند. به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری نیز ارزهای دیجیتال به عنوان یک فرصت برای کسب درآمد نیز شناخته می‌شوند.

با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی، روی آوردن به بازی ها رمز ارز محور نیز افزایش پیدا کرده است. یکی از این بازی ها همستر کامبت است که بازیکن را در جایگاه مدیر صرافی می نشاند تا او را با دنیای رمز ارزها بیشتر آشنا کند.

 

دانلود و نصب بازی همستر کامبت

بازی همستر بر بستر تلگرام بوده و نیاز به نصب هیچ برنامه ای جز تلگرام ندارد. تلگرام را می توانید برای اندروید از اینجا و برای آیفون از اینجا نصب کنید. اگر تلگرام را روی گوشی خود نصب دارید فقط کافی است وارد ربات همستر شوید. می توانید از طریق اینجا وارد سایت همستر شده و سپس وارد ربات شوید یا مراحل زیر را دنبال کنید.

 

عضویت در همستر کامبت

عضویت و ورود به بازی جذاب همستر بسیار آسان است فقط کافی است تلگرام را باز کرده و بر روی اینجا کلیک کنید تا وارد ربات همستر کامبت شوید. سپس start را بزنید تا صفحه بازی برایتان باز شود.

در ابتدا پنل مدیریتی بازی Hamster Kombat برایتان نمایش داده می شود و سپس به صفحه اصلی بازی هدایت می شوید. در صفحه اصلی سکه ای با تصویر همستر را مشاهده می کنید که با هر بار لمس کردن یا ضربه زدن روی این همستر تعدادی سکه به شما اختصاص داده می شود. پس از هر بار لول آپ، افزایش سطح یا رفتن به مرحله بالاتر، این همستر قدرتمندتر شده و امکان ماینینگ و جمع آوری سکه های بیشتری را پیدا می کنید.

 

تصویری از بازی همستر کامبت

 

آموزش بازی همستر کامبت

برای جمع آوری سکه های همستر یا همستر کوین فقط کافی است روی سکه دارای تصویر کلیک کرده یا ضربه بزنید تا به ازای هر ضربه مقداری سکه دریافت کنید. هر بار که روی همستر کلیک می کنید یک سکه از نوار انرژی که در پایین صفحه قرار دارد کم شده و به موجودی سکه ها در بالای صفحه اضافه می شود. پس از اینکه نوار انرژی خالی شد کافی است مدتی صبر کنید تا این نوار دوباره پر شود و بتوانید سکه جمع آوری کنید.

 

افزایش جمع آوری سکه در بخش Boost

پدیدآوردند بازی قسمت Boost را به عنوان یک تقویت کننده انرژی و بوستر برای بازیکنان در نظر گرفته کنند. شما پس از ورود به این بخش با کلیک بر روی گزینه Full energy می توانید نوار انرژی خالی شده خود را 6 بار در روز فول شارژ کنید و دوباره مشغول جمع آوری سکه های کلیکی همستر کامبت شوید. البته پس از هر بار شارژ تا یک ساعت امکان شارژ مجدد غیر فعال می شود و پس از این مدت دوباره امکان شارژ انرژی تان را دارید. همچنین گزینه Turbo برای افزایش تعداد دریافتی سکه ها در نظر گرفته شده است که هر دوی این گزینه ها رایگان است.

این بازی علاوه بر تقویت کننده های رایگان، ابزارهای شتاب دهنده پولی هم دارد که با پرداخت سکه های جمع آوری شده می توانید از آنها استفاده کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

 

بخش مبادله یا Exchange

در بخش Exchange همستر کامبت شما می توانید یکی از صرافی های موجود را انتخاب کنید. با انتخاب این صرفای شما نقش مدیریت آن صرافی در بازی را برعهده می گیرید و 5000 سکه نیز پاداش به شما تعلق می گیرد. حال باید بکوشید صرافی خود را توسعه داده و درآمد بیشتری به دست آورید و سطح صرافی خود را بالا ببرید.

 

استخراج خودکار سکه در بخش Mine

در این بخش شما می توانید با کسب درآمد از استخراج خودکار سکه موجودی خود را افزایش دهید. این بخش از تب های Markets، PR&Team، Legal و Specials تشکیل شده و واحد توسعه صرافی را شبیه سازی می کند. با پرداخت سکه و خرید هر یک از کارت های موجود در تب های این بخش عملیات ماینینگ خودکار برای شما فعال شده و بدون اینکه نیاز به کلیک کردن و حضور در بازی داشته باشید، به صورت خودکار سکه برایتان استخراج می شود. میزان استخراج سکه های همستر کوین در کارت های مختلف متفاوت است و قیمت و میزان استخراج ساعتی یا روزانه سکه روی هر کارت درج شده است. با خرید کارت های بیشتر درآمد شما نیز افزایش پیدا می کند.

شما برای برداشت درآمدتان از این بخش 3 ساعت وقت دارید و سکه های دریافتی از ماین خودکار در قسمت Profit per hour نمایش داده می شود.

 

 

جایزه دیلی کمبو همستر کامبت

همستر برای گیمرها یک جایزه ویژه روزانه 5 میلیونی در نظر گرفته است. این جایزه به افرادی تعلق می گیرد که 3 کارت ویژه آن روز را از قسمت های Markets، PR&Team، Legal و Specials خریداری کنند. پیدا کردن این کارت ها از میان صدها کارت کار مشکلی است و میزان موجودی شما را نیز کاهش می دهد چرا که برای یافتن این کارت های باید کارت های زیادی را خریداری کنید.

اما نگران نباشید برای حل این مشکل هم راهی پیدا شده و برخی از بازیکنان که کارت های ویژه روزانه را پیدا می کنند لیست آنها را منتشر می کنند. ما نیز سعی می کنیم هر روز لیست کارت های روزانه را در زیر این پست به روز رسانی کنیم.

این کارت های ویژه هر روز تغییر می کنند و شما می توانید هر روز با تهیه این کارت ها جایزه 5 میلیون سکه ای را دریافت کنید.

 

 

 

کسب درآمد با دعوت از دوستان

یکی از راه های کسب درآمد در همستر کامبت دعوت از دوستان به بازی می باشد و به ازای هر نفری که به بازی می پیوندند 5000 سکه پاداش می گیرید و در صورتی که دوست شما اکانت پرمیوم تلگرام داشته باشد 25 هزار سکه پاداش دریافت می کنید. برای دعوت دوستانتان به بازی کافی است از بخش Friends لینک اختصاصی خود را کپی کردن و برای دوستان خود ارسال کنید. علاوه بر این هر چه دوستان دعوت شده شما سکه های بیشتری جمع آوری کنند و سطح آنها در بازی بالاتر برود پاداش بیشتری به شما اختصاص خواهد یافت.

 

پاداش روزانه بخش Earn  

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در همستر کامبت عضویت در شبکه های اجتماعی این بازی است. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرامی همستر 5 هزار سکه، فالو کردن ایکس یا توئیتر همستر 50 هزار سکه، سابسکرایب کانال یوتیوب همستر کامبت 50 هزار سکه، انتخاب نوع مبادله، 5 هزار سکه و دعوت 3 دوست به بازی 25 هزار سکه پاداش بگیرید. همچنین در قسمت Daily reward هدایای روزانه ای در نظر گرفته می شود که می توانید هر روز این قسمت را چک کرده و کارهای خواسته شده را انجام داده و پاداش بگیرید.

 

کد مورس همستر کامبت چیست و چگونه آن را وارد کنیم؟

یکی دیگر از پاداش های جالب بازی همستر، کد مورس مخفی بازی است که بازیکنان می توانند با وارد کردن آن روزانه کسب درآمد یک میلیونی از بازی همستر کامبت کنند. برای وارد کردن کد مورس روی دکمه Earn per tap سه بار کلیک کنید تا پس زمینه همستر قرمز رنگ شود. سپس کد مورس را به صورت خط و نقطه وارد کنید. برای نقطه کافی است یک ضربه روی همستر بزنید و برای وارد کردن خط انگشت خود را روی همستر نگه دارید و بردارید. پس از وارد کردن علائم حروف صحیح به شما نمایش داده می شود. در صورتی که تمام علائم را درست وارد کنید پاداش یک میلیونی خود را دریافت می کنید.

 

 

کیف پول همستر کامبت چیست؟

در حال حاضر همبستر کامبت را می توان به کیف پول های سازگار با TON متصل کرد. یکی از گزینه های مناسب استفاده از Tonkeeper است.

برای متصل کردن کیف پول ابتدا وارد بخش Airdrop شده و در قسمت Tasks list بر روی گزینه Connect your TON wallet ضربه بزنید. حال نوبت آن است که کیف پول Tonkeeper را انتخاب کنید. سپس بر روی Connect wallet کلیک کنید. رمز عبور کیف پول خود را وارد کنید. در صورتیکه تیک سبز Done را مشاهده کردید به معنای آن است که اتصال با موفقیت انجام شده است.

 

 

زمان انتشار توکن همستر کامبت

توکن همستر کامبت هنوز لیست نشده است و احتمالا در ماه جولای حدود تیر و مرداد این توکن بر بستر بلاک چین TON ایجاد و عرضه خواهد شد.

در حال حاضر توکن همستر کامبت با نماد HMSTR از 22 خرداد در پیش بازار صرافی کوکوین لیست شده و معاملات آن به صورت محدود انجام می شود و کاربران می توانند به صورت محدود سفارش خود را ثبت کنند. این مسئله می تواند به قیمت گذاری این رمز ارز کمک کند. (منبع)

در صورت انتشار، این رمز ارز وارد صرافی ها شده و بازیکنان می توانند سکه های جمع آوری شده را مانند دیگر ارزهای دیجیتال معامله کنند.

 

حضور منظم در بازی و کسب درآمد ساعتی

یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که برای کسب درآمد از بازی همستر کامبت لازم است که برای دریافت مداوم درآمد خود لازم است به صورت دوره ای و منظم وارد بازی شوید. هنگام کسب درآمد خودکار از ماینینگ، این درآمد ساعتی فقط برای 3 ساعت فعال بوده و اگر آن را دریافت نکنید غیر فعال می شود. پس لازم است برای روند استخراج خودکار هر سه ساعت یک بار وارد بازی شوید و درآمد خود را دریافت کنید.

 

سوالات متداول

چگونه می توانم از همستر کامبت درآمد کسب کنم؟

کسب درآمد از همستر کامبت به سادگی ممکن است. شما پس از عضویت در بازی می توانید با جمع آوری سکه در بازی به شیوه های مختلف موجودی سکه های داخلی بازی که به همستر کوین معروف است را افزایش دهید و از این راه درآمد کسب کنید اما با توجه به اینکه هنوز توکن این بازی در صرافی ها لیست نشده نمی توانید آن را بفروشید و به پول واقعی یا ارز مجازی دیگری تبدیل کنید.

پس تا زمان عرضه توکن همستر هیچ تضمینی برای کسب درآمد واقعی و پولدار شدن از طریق این بازی وجود ندارد و پیشنهاد می شود قبل از سرمایه گذاری روی بازی در این زمینه تحقیق کنید.

 

قیمت ارز همستر کامبت چقدر است؟

با توجه به اینکه که رمزارز همستر هنوز در صرافی ها لیست نشده، قیمتی برای آن نمی توان تعیین کرد.

 

همستر کوین چیست؟

سکه هایی که در بازی همستر جمع آوری می کنید همستر کوین نامیده می شود و احتمالا بعد از اینکه در توکن همستر در صرافی ها لیست شد ارزش واقعی خود را پیدا می کند و قابل معامله می شود.

 

کارت های دیلی کمبو ۲۴ خرداد

هر روز تا ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران فرصت دارید کارت‌های روزانه را وارد کنید. کارت‌های دیلی کمبو بازی همستر کامبت سه کارت موردنیاز برای دریافت پنج میلیون سکه امروز به شرح زیر هستند:

IT Team از بخش PR&Team
YouTube Gold Button از بخش Specials
Product Team از بخش PR&Team

 

 

نویسنده: ---
تاریخ: 1403/3/25
موضوع: ---
بازدید: 12

نظرات
نام
پست الکترونیکی
وب سایتhttp://
متن
کد امنیتیکد
تکرار کد امنیتی حساس به حروف کوچک و بزرگ. اعداد انگلیسی وارد شود



طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز